Sömnbrist?

Hur kommer det sig att jag aldrig kan sova länge dan efter fest?? Vaknar allt som oftast tidigt, till en del andras förtret... har ju som sagt vissa behov så är dan efter också... ;)

Mycket trevlig fest hos Patrik igår, vad annars kan man säga med massa söta pojks o jag o Malin :). Wilde, Marcus, Peter, Underbare Henrik, Sovande Johan (som alltid, vart tog han vägen sen??!!) Lundberg, Jonte, Patrik o en mörkhårig grabb som kom för sent för att jag ska minnas hans namn... :) (vart tog den goda cidern vägen?)
Varför är det alltid så intressant att diskutera homosexualitet?? I princip alla killar har ju bögfobi, men två tjejer verkar va helt accepterat... Undrar varför... För två tjejer som gillar varann vill ju definitivt inte ha med en kille ändå, det handlar ju om nåt helt annnat det... Nåt som iofs kan va ruskigt trevligt :)

Patrik blev glad för den fina inflyttningspresenten, glömde tyvärr värmeljusen så ljuslyktorna fick tjänstgöra som saltapinne-hållare... Bra idé, undrar vem som kom på den? :) Hur intressant kan det va att höra om New York resa typ tjugo gånger under samma timma, förlåt men sant... Bara för att ni ska ha så underbart kul där medans vi dödliga får stanna hemma...

Vart går gränsen för otrohet egentligen?? Det kan man fundera på ibland... Underbart gott med TEQUILA igår, och gott med LIKÖR 43 också... :) Tack Andreas för att du glömde mig, Tack Wilde för att du fixade det ändå :) Var det bra musik igår?? Tror att jag fastnade mest på en soffa under kvällen, undrar varför... :) Tack för trevligt sällskap!!! Hoppas på en retur nästa helg, o nästa...o nästa... :)

Fantastiske F (även kallad Fräcke F numera) vart tydligen alldeles för full o försvann hem, så jag fick vandra alldeles ensam i den mörka natten. Mötte på en granne som ville umgås på en kall trappa, visade mig hans tjänstebil... Kan bilar va så himla intressanta egentligen??

Nä jag skulle kanske va trevlig o krypa ner i sängen igen o försöka sova lite, kanske drömmer nåt trevligt om nåt... ;)

Pusselipuss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0