rolig lista

Hittade en rolig sak som jag snor rakt av... med nya svar givetvis... :)

Nämn något som gjorde dig glad igår:
FF kom förbi o sa hej på väg hem från jobbet
Vad gjorde du kl. 08 imorse?
Bloggade
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?
Bloggade... :)
Det sista du sa högt:
Gå o lägg dig!! (till diezel alltså)
Vad har du druckit idag?
Saft o vitaminbrus
Vad var det senaste du åt?
pasta o bacon
Vad var det senaste du köpte?
pizza
Vad är det för färg på din ytterdörr?
brun på utsidan o vit på insidan
Vad är det för väder hos dig nu?
sol tror jag
Godaste glassmaken?
melon o choklad
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
ja faktiskt
Sover du tungt?
nä inte precis
Drömmer du mardrömmar?
bara ibland
Trivs du med ditt jobb?
är sjukskriven
Favoritklädsel?
jeans
Favoritlåt just nu?
allt med Hinder
Vad ser du om du tittar till höger?
ett kort på min döda hund
Vad gör dig glad just nu?
pengar
Vad ska du göra härnäst?
fortsätta riva tapeter
Höger- eller vänsterhänt?
höger men starkast i vänster
Humör just nu.

smått stressad
Favoritgodis?
choklad, choklad o choklad
Kläder just nu:
jeans o grå tröja
Vinterplaner?
bli frisk...åka bräda...göra snöänglar...
Hur många kuddar sover du med?
tre men använder bara en
Spelar du något instrument?
piano o gitarr, är grym på triangel också ;)
Morgon- eller nattmänniska?
självklart morgon
Vad är viktigast för dig?
att trivas med mitt liv
Är du kittlig?
inte om jag är beredd på det
Snarkar du?
ja tydligen, men det är bara när jag är förkyld!! :)
Stjärntecken?
Tvilling, en mkt typisk sådan också!!


Kul lista va!!

kramar


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0