rastlös som en räv

Jag har ingenting att göra!! Alltså det har jag ju, men inget som lockar just nu precis.
Borde riva tapeter men väntar på att grannen ska komma hit med en stege...
Borde diska men mina händer är alltför uttorkade för det, får skaffa gummihandskar...
Borde duscha men det är så långt till badrummet...
Borde köpa vin men...
Borde hämta min häst på Kvarnberget men...
Borde hämta mitt bredbandspaket som kommit men...
Borde bära upp saker på vinden men...
ÖÖÖ, ja det finns ju en hel del att göra men jag sitter här ett tag istället.

FF var här o hjälpte mig bära ut resårmadrasserna till tvrummet, så nu slipper jag ligga på golvet. Men hjälp vad det blev trångt helt plötsligt, och då har jag ändå ett rätt så stort tvrum. Han tog med sig Diezels bur också så nu kanske Diezel kan få sova över där nån gång också... :) Skulle ner på stan en sväng sen antagligen, för att fixa present till kompisen som vi ska till i morgon.
Ska faktiskt till Åmål en sväng imorgon också. Det är ju marknad. Om vi har tur kanske mamma har gjort kålpudding...det är ju världens godaste mat!!! Någon som inte håller med??

Är lite nyfiken på om syster o hennes nyblivna sambo får den lägenheten de var o tittade på. Borde fått besked nu tycker man ju. Förstår att de inte vill bo kvar där de gör... Men iofs förstår jag inte varför de bor kvar i Åmål över huvud taget egentligen.
Försöker övertala Lilla Lisa att flytta hit, men än så länge har jag inte nått ngn framgång i detta tyvärr... :(

Ska väl traska bort till FF så småningom, senare ikväll. Blir väl lagom till Idol antar jag. Spännande att se vem som åker ut ikväll...hoppas inte det blir ytterligare ngn av mina favoriter.

Bestämde med Linda förut att vi skulle träffas nästa fredag. Ska ta tåg/buss ner o hälsa på dem. Ska få se på lilla Sofies rum, spännande. Sen ska vi in till stan en sväng också, ska bli jättekul att umgås lite. Är ju inte varje dag jag hälsar på dem precis. Hade varit enklare om jag haft min lilla pärla till bil kvar. Men men, det går ju nästan lika bra med tåg. :)

Nä nu får jag nog ta itu med några av mina "borde"saker...iaf duschen. Det andra får nog vänta ett tag. Nä diska ska jag göra också.

Ha de, kanske vi ses ute i vimlet... ;)

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0