Rädd för postlådor?

Har sovit urdåligt i natt...trots sömntablett, jobbigt. Tog det lugnt under fm o gick sen ner på stan en sväng.
Jag fick ju lite pengar i helgen att handla kläder för, konstigt för då hittar man inga. När man inga pengar har så finns det massor av snyggt!! Hittade iaf en top på Gina Tricot som jag blev nöjd med. Får se när den blir invigd...

Har fått förfrågan om jag ska ha lite fest i helgen, det är lockande faktiskt, får se vad det blir. Synd för både Lisa Liten o Jojjo jobbar... Annars vet jag ju att Jojjos favvo kommer till stan :) Ja, det lutar onekligen mot fest iaf! Fantastiske F ska ju på nån jobbfest.

Har inte varit på nån hockey än, det måste det bli ändring på!! På lördag möter de Modo och den 22e kommer HV71 hit, och med dem underbara Per Ledin!!! Kan ju inte låta bli att tycka om han fastän han svikit FBK... :)

Gick långpromenad med Diezel nu på em och vi höll på att lyfta från marken... Jösses vad det blåste!!! Sen passade jag på att städa lite o diska. Är så sugen på att göra klart i hallen. Kollade på tapeter förra veckan och hjälp vad mkt snyggt det finns!! Men den jag fastnade för kostade drygt 300 kr rullen, och det var mönsterpassning tyvärr. Har aldrig testat o tapetserat med mönsterpassning förut, men det borde väl inte va så värst mkt svårare egentligen... Tips?? Den var iaf vit/beige med lite glansiga medaljonger på... ursnygg!!! Skulle passa perfekt i min hall...

Ikväll blir det en tråkig kväll framför tvn, tror inte det är nåt bra o se på... Kanske skulle dra med nån på bio...

Dagens knas: Utveckla en onaturlig skräck för postlådor...

Tjolahopp


Kommentarer
Postat av: Linad

Oj då ny färg!! Tjusigt. Lite romaniskt. känner du dig på detta humör ;.)

2007-10-09 @ 10:43:40
URL: http://linduzkarlsson.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0