prinsessan på ärten

ja då var äntligen den natten slut... sov på en madrass på golvet i tvrummet. För det första var det trångt för Diezel skulle naturligtvis ligga bredvid. I sängen är han oftast inte o det vet han att han inte får, men ligger man på golvet som är hans territorium, då är det tydligen bara att tränga sig ner. Men det är ju rätt mysigt också faktiskt, lite varmt bara...



Men det var nåt annat som var grymt jobbigt. Hela natten har jag känt något hårt som jag legat på, men inte orkat kolla vad det varit. I morse fick jag svaret: ett stort tuggben!! Gissa om det var hårt att ligga på... :)

Långpromenad och havregrynsgröt har varit min morgon idag. Ska väl fortsätta med tapeterna idag också... Kanske ska vänta lite för igår störde sig grannen totalt på mig. Mellan halv nio o halv elve knackade han i väggen. Tyckte väl det lät för mkt när jag rev, men vänta bara tills jag börjar spika!! Och man får faktiskt föra oväsen när man renoverar, det är ju inte precis söndag morgon när jag grejar... :)

Tills vi hörs igen...

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0