Pannbiff, grisar o handdusch...

Ruskigt kul det här med ansiktsboken faktiskt, hittar ju massa roligt folk som man inte sett/hört från på urlänge!!
Men man fastnar väldigt lätt...smått beroendeframkallande alltså :)

Gjorde pannbiff o potatismos idag, mumsigt. Men min matlust har inte varit så bra den sista veckan, äter typ ingenting om jag inte måste... Kommer på under kvällen att det kanske är dags att äta nåt, o då har det gått länge sedan frukost... :(

Ja de här bönderna på tvn är ju en historia för sig!! Trodde inte det fanns såna mjäkar som han Fredrik, hoppas han väljer hon med tänderna inkastade i munnen. De gillar ju grisar skarpt båda två!!! :) Han gör ju iaf bra tv!

Men gud va dumt! Har "fråga olle" på i bakgrunden. Då var det någon som undrade om killens bröstvårtor verkligen var en erogen zon.... Dum fråga faktiskt tycker jag. Det är ju helt från person till person! Det är ju bara att ta reda på vad han/hon gillar ju... ;) Fast jag kan ju bara prata för mig själv egentligen... :) Lugnt kan jag ju iaf säga att den som vill massera mina fötter får en rak höger!! Hatar nämligen fötter!! Det är nog bland det värsta som finns...bra att ha dem men äckliga att se o ta på. BLÄ!!!

Jösses, detta är ju ett kul program. Stackars lilla kille som får kramp när han ska göra det skönt för sig själv...handdusch var ett av deras tips... hi hi...

Nä nu får de väl ge sig..."Har människor parningstider?" Ja kanske som kaninerna då!!! :)

Tjolahopp!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0