noll sömn - humöret på topp, NOT!!

Sömntabletterna var totalt slut igår kväll så det blev ju inte så värst mkt sömn precis... Somnade med Diezel bredvid mig (förlåt FF men jag löver att ta bort alla hår...) o sov väl en tre timmar eller så. Sen var det omöjligt att somna om igen!!! Får ta en sväng till apotket sen o hämta ut nya...

Idag är det motivation noll för tapetsering som gäller!!!

Ska hämta mitt bredbandspaket idag också, kom ju i fredags... har funderat på hur man vet om det finns trådlöst nätverkskort i datorn, är ju inte speciellt mkt datanörd jag :) Fick svar på det här nyss, då ska det tydligen sitta en liten antenn på baksidan o det gör det inte så det får väl inköpas då. Eller om jag kör vanligt så länge... Skulle få nån som kom o kopplade in det men det har jag inte hört mkt av så jag får väl testa själv sen. Hemska tanke... :) *sms*
Jaha, är det så det är... Om jag har trådlöst kan tydligen mina grannar surfa gratis...inte bra, inte bra...

Ingen stege i sikte än heller, jobbigt värre.

höres senare nu ska jag ut med vovsen på långpromenad!! :)

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0