mycket folk vart det

Efter ytterligare en natt på golvet, nu på lite tjockare madrass dock, var man rätt trött...
Har varit på marknad i Åmål idag med FF. Träffade syster Ida o hennes Joel, mamma med bihang :), syster emelie, lisa o icka, lisa o emelie igen, o jojjo... bland många andra...
Åt riktig kebab!! FF tyckte också den var god. Lisa hade köpt många strumpor, en del med tanke på hennes läggning vilket jag hade svårt för att fatta...trög som vanligt lilla anna... :)

       Här är  lisa liten, Fantasiske F o Syster emelie, mitt matsällskap i åmål denna gång :)

Nu ska jag in i duschen tänkte jag för vi ska ju iväg på fest!!! Ska träffa lite fler av FFs vänner är det tänkt, o hans syster också. Trevligt trevligt. Sen blir det månen!! :)

Festa lugnt för det ska inte jag göra!! ;)

Kommentarer
Postat av: linda

så det blev ingen kålpudding. Fick F trääffa monika nu då?? Själv var jag på grums marknaden innan jag drog till jobbet.ska sjunga idag, låter som en rosslande skata. hoppas de andra har kapacitet att tralla med.. Kramiz

2007-10-21 @ 11:44:49

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0