mitt hem - ett bombnedslag

En dag fylld med måsten... nej då, idag har varit en bra dag. det är tur att de kommer lite då o då, hade blivit tråkigt annars.

Hela förmiddagen gick åt till att riva tapeter i mitt sovrum, ändå har jag knappt kommit nån vart. Kommer ta ett bra tag det här...

Glömde berätta vad som hände igår... Jag tyckte det lät konstigt ute i trappuppgången, kikade ut genom titthålet. och där stod två mystiska gubbar som pratade typ lettiska eller nåt liknande. Rökte gjorde de också, kändes ända in till mig. De stod o grejade med dörren in till Maxim, så gick den ena ut en sväng o kom tillbaka med en kofot!! Funderade på om jag skulle ringa nån men de kunde ju inte på allvar försöka bryta sig in utan att ens försöka va tysta. Trodde jag. Rätt som det var så börjar de bryta upp dörrn!! tar inte så länge innan de är inne, då hör jag en tjej som pratar där inne... Aha, det var meningen att de skulle bryta upp den... Gissa att jag hade ont i nacken sen efter att ha kikat på dem så länge... Men är man nyfiken så är man. :)

När jag skulle ner till stan förut för att möta malin höll jag på att blåsa bort, så mkt blåste det minsann inte i morse!!! Efter att ha kollat flera fik utan att ha hittat nåt gott, hamnade vi på Rådhuscafét. Mumsig muffins o en stor kopp choklad!



mysig fika som innehöll mkt smaskigt, o då pratar jag inte om det vi åt!!! :) Kul kul, vi måste fika oftare! Tycker jag missar en hel del som händer här annars verkar det som ;)

Tog en sväng på HM också, hittade en ny topp som man kanske kunde ha på lördagens äventyr.
Vad tycks? Inte riktigt min vanliga stil men man måste ju förändra sig ibland eller hur.



Nä nu ska jag surfa vidare en sväng innan jag lägger mig. På golvet  i tvrummet eller soffan, får se vad det blir. Sovrummet är ju liksom inte beboligt just nu!!!

Puss o gonatt




Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka äventyr!!! Att du vågar bo så... häftigt!

2007-10-19 @ 12:02:01

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0