Micael Bindefeld

Helt otroligt!! Nu har jag nog läst minst fem olika tidningar, o där har varit reportage om Micael Bindefeld. Allt från inrednings- till mattidningar. Alla handlar om att ha fest givetvis, eftersom han är festfixare. Men gud så tråkigt att läsa samma i flera tidningar. Ofta är det även likadana bilder o mkt lika text. Det är väl något färdigt reportage som tidningarna köper in antar jag. Jättekul att läsa om första gången, då jag gillar att anordna fester. Men idag när jag läste det för, som det känns, tusende gången blev jag rätt trött...

FF kom förbi förut, bara för att säga hej. Gulligt va!! :) Han var urtrött o skulle hem o lägga sig framför tvn. Så ikväll blir det lugnt för mig o Diezel.

Här står min blivande glögg o puttrar :)


Kommentarer
Postat av: Designa din blogg

Kika gärna in på min blogg.. handlar enbart om bloggdesign och blogghjälp.. vem vet, du kanske hittar nåt skoj att använda på din blogg och göra den unik och personlig..=)

2007-10-30 @ 17:20:32
URL: http://designadinblogg.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0