Listor e kul!!!

1. Har du ett förhållande?
Ja
2. Hatar du mer än 3 personer?
Nej, tror inte jag hatar ngn, det är ett starkt ord...
3. Hur många hus har du bott i?
2 hus o en herrans massa lägenheter
4. Vilken är din favoritglass?
Tip Top
5. Vilka är dina favoritskor?
Har massvis

6. Vilket var det värsta ämnet denna termin?
Hmm...låt mig tänka...

7. Vilket var ditt favorit ämne denna termin?
Gympa ;)
8. Äger du en Britney Spears CD?
Nej
9. Har du någonsin spytt bland folk?
Tror inte det
10. Säg något du alltid tänker på?
Att jag tänker så jävla mkt
11. Vilken musik tycker du mest om?
Rock/hip hop
12. Vilket stjärntecken är du?
Tvilling
13. Vilken tid föddes du?
07.44
14. Vem var den senaste du kysste?
FF :)
15. Har du haft telefonsex?
Ja kanske det...
16. Vilken är den pinsammaste CD'n du äger?
Ingen
17. Är du sarkastisk?
Tror jag väl inte
18. Vilka är dina favorit färger?
svart o alla starka färger
19. Sommar eller vinter?
Sommar
20. Vår eller höst?
Höst
21. Vilken färg gillar du att ha på dig?
Svart o starka färger...
22. Sprite eller pepsi?
 pepsi
23. Var är ditt andra hem?
Ska man ha två hem??
24. Har du någonsin örfilat nån?
Nix
25 Har du dåliga betyg?
Hade väl ok
26 Skriv något.
Pusselipuss
27 Spelar utseendet någon roll?
Jupp
28. Favoriträtt?
Kålpudding
29. Är du förlåtande?
Ja
32. Hur många barn vill du ha?
Två
33. Vilken är din favoritfrukost?
Hotellfrukost
34. Äger du ett vapen?
Nej
35. Har du någonsin trott att du varit kär?
Ja
37. Vad gjorde du igår kväll?
Tapetserade
38. Vart reste du senast?
Åmål :)
39. Vad är dina smeknamn?
Kotten
40. Har du varit i Asien?
Nej

41. Tänker du på någon just nu?
Min vovve som snsrt ska ut
42. Har du kallat någon för älskling?
Ja, ett par stycken...
43. Röker du?

44. Äger du en diamant ring?
Ja men diamanten har trillat ur
45. Är du nöjd med ditt liv?

46. Färgar du ditt hår?
Ibland
47. Donken eller Max?
Donken!!!
48. Gillar du dig själv?
beror på vilket humör jag är på
49. Vem står du närmast, mamma eller pappa?
Pappa
50. Favoritegenskaper hos det motsatta könet?
Humor, aktiv, social
51. Favoritdelar hos det motsatta könet?
Hi hi
52. Är du mörkrädd?
Ja
53. Har du någonsin ätit lim?
Nej varför skulle jag??
54. Har du en webcam?
Nej
55. Har du någonsin strippat?
Ja
56. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?
Ha sex
57. Har du nån fetisch?
Nej
58. Ska du på nån festival i sommar?
Sommaren är slut
59. Tatuering eller piercings?
Både och...

Kramisar

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0