"Lips of an angel" - Hinder

Orkar inte hålla mig borta från datorn länge... :)

Just nu går en skiva på repeat hela tiden. Extreme Behaviour med Hinder, mitt nya favoritband. Urbra verkligen!! Lite likt Nickelback på ett ungefär. Lyssna på det!


Har diskat och tänkte städa lite också men det får nog vänta tills imorgon tror jag.

På torsdag blir det ett nytt försök att ta sig till Åmål. Stannar där tills på fredag kväll är det tänkt. Bokade tåg förut. Ska försöka hinna med att träffa så många som möjligt under fredagen.

Långfika med Lisa Liten är det jag ser allra mest fram emot!


Ska snart pysa iväg till Fantastiske F. I morgon em ska vi o kolla på tapeter till min hall, hoppas på att det finns några jag faller för.


Dagens knas: Om någon frågar dig varför du inte är gift än, svara 'Jag väntar tills jag kommer upp i din ålder' eller 'Vaddå? Och ödelägga mitt underbara sexliv??'



Ha de!


Kommentarer
Postat av: lisa liten

ser också fram emot vår långfika, urmkt! planerad sen ett tag, hoppas på fredag nu då. slutar säkert med att jag får en delad tur... fuck ass isf! well, ses ska vi iaf göra.
miss you babe, kisses*

2007-10-02 @ 23:14:09
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0