Kolla in mina nya kläder...

Bara fyra plus och skinande sol, underbart att ta en lång morgonpromenad!! Jag o Diezel var ute nästan en timma innan frukosten. Det var frost i gräset, jätteskönt ute!!

På väg tillbaka var vi tvungna att gå över en järnvägsbro, och med min otur så kom det ju ett tåg när vi var ungefär halvvägs över. Gissa vad som hände? Ja en hund som är rädd för dörrmattan är ju givetvis även rädd för tåg. Och jag kan inte klandra honom faktiskt, det var ett gräsligt högt ljud och hela bron skakade...

Jag satt o höll i Diezel, som helst hade hoppat ner från bron i vattnet, för att försöka lugna honom... Men det var ju iaf bra träning för honom.


Gick en sväng på stan idag också, hittade lite kläder... men inga stövlar än så länge.



         



På em var det dags för långpromenad igen. Tog med digitalkameran ut för att ta lite sköna bilder på Diezel. En bild hann jag med innan batterierna tog slut... Typiskt min otur igen. Borde väl ha kollat innan jag gick ut. Så det blir ett nytt försök i morgon, om det är lika fint väder då vill säga... har ingen aning...


Dagens ordspråk: Vad är det för fel med onani? Det är ju sex med någon du älskar...

Kram på er


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0