Kimi världsmästare!!!

Jaaa!!! Underbart för Kimi o Ferrari!!! Inte så härlig stämning på herrhagsgatan nu, han råkar ju hålla på ett mindre lyckat stall... :) Har haft en mobilfri eftermiddag, rätt så skönt faktiskt.

Blev en lugn fest igår för mig, efter en flaska vin o cider var jag fortfarande inte i form så jag spädde sedan på med lite öl o tequila på månen o mådde då mkt bättre :) Inte så mkt kul folk ute men det blir väl bättre nästa helg. Träffade FFs syster, hon var trevlig. Många fler vänner vart det o träffa också...

Imorgon blir det att ta tag i sovrummet, väntar bara på en stege nu... Nä nu ska jag bädda ner mig framför tvn en stund tror jag. Ja just det, imorgon blir det nog inkoppling av bredband!!! :)

Puss o gonatt

Kommentarer
Postat av: jojjo!!!

Tja!!!!! Nu e
det snart dax fy vad jag längtar ska bli en riktig kul lördag....ha det gött vi ses på torsdag jag behöver inte jobba kväll så vi kommer pössss å kram :)

2007-10-22 @ 10:40:15

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0