inte på humör...

ja då var den shoppingkvällen över... tror ingen av oss var riktigt på humör vad det verkade. Synd. Jag hittade iaf lite sminkprovianter, tråkigt att köpa men det tar ju slut tyvärr...
Det var kul att träffa töserna igen, nog för att det blev aningen för kort tid men det är ju alltid bättre än inget :)

Var förbi hos FF en kortis o nu sitter jag här fastän jag borde bli klar med tapeterna... Får gå upp tidigt imorgon. Sover på soffan i natt för jag har knökat in alla grejer i sovrummet igen, o där går inte att va just nu... Så det blir jag o liten Diezel på soffan :) härligt!! :)

Imorgon ska det handlas mat, skönt att fylla på förråden igen. FF skulle tydligen laga nån mat imorgon kväll, får se vad det blir för smaskigt... :) Jag är sugen på lasagne!!

Nä om man skulle försöka sova lite kanske så man orkar upp i morgon. Helvete också!! Glömde hämta ut sömntabletterna... Ja ja då kan jag väl lika gärna sitta kvar här ett tag till då. :(

Hej hej

Kommentarer
Postat av: lisa liten

nej, shoppinghumöret var totalt kört i bott tror jag. inte hade jag ork ens att prova ett par skor ;) well, det kommer fler dagar. alltid är det ngn som hurrar för att man shoppat dåligt. ekonomin tex.
jadu raring, ses på lördag igen. kisses*

2007-10-25 @ 22:56:32
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0