Häst borttappad

Kom på att jag har ju min häst kvar på kvarnberget... Fick ju åka lyx till krogen igår, skönt. Men mindre skönt idag, för hästen måste ju skötas om... Nu regnar det ju på honom!!! :(
Får väl ta en sväng bort sen då...

Sugen på pizza, hur bra är det då? Inte bra, för han som är bra på att hämta såna är hos sin mor... Jobbigt...

Sugen på annat också, blir också svårt utan sällskap... :(

åt bröd idag, det var ruskigt länge sen! Men jag var inge sugen på gröt, annars är det väldigt gott faktiskt. Inte mkt som slår det i matväg... Jo, kålpudding såklart, inte att förglömma! Och jag som alltid faller för reklam, har nu börjat blanda keso o vaniljyoghurt. Underbart gott!!!! Jag lovar!!

puss igen, tröttnat på mig än?? :)

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0