Har ni saknat mig? :)

Oj oj oj, förlåt så mkt!! Har inte skrivit på flera dagar nu ju... Har varit lite mkt den senaste veckan här men nu är jag tillbaks igen! :)

Var i Åmål ett par dagar:
Möte med jobb och läkare - mindre kul, mest jobbigt faktiskt.
Möte med Lisa Liten - urkul att träffas igen!
Riktig kebab - underbart gott!
Mammas nybakta bullar - syndigt smaskigt.
Syster gånger två - länge sen sist.
Faster - typ tre år sen sist.
Sara - på NÄL.
Saras mammas hus i kråkviken - Paradis i skogen.
Diezel - åkte med till karlstad igen.
Anton - hej o hejdå bara typ, synd.
House - aldrig sett förr o vill inte se igen...

Ja det var två intensiva dagar i Åmål, skönt att komma hem igen. Både skönt o jobbigt att Diezel kom tillbaka så snabbt igen. Men nu blev det så.

Sålde min kropp - köpte lite nya kläder.
Malin - mysig fika på stan.
Igår - fest!!

Fick äntligen träffa Fantastiske Fs vänner igår. De var ruskigt trevliga faktiskt, de har han valt väl. :) Kul med fest som man inte kände nån på, jag älskar att träffa nytt folk!!
Optiker - måste nog kolla mina ögon snart.
Sen månen som vanligt.
Riktigt kul.
Bra musik.
God tequila.
Otroligt god. :)

vaknade av klockan vid åtta i morse - formel ett. Masade mig inte upp förrän halv nio. Sen fastnade jag i soffan resten av dan. Kort paus för att dricka oboy i köket.
Grease - underbar nostalgi.
Pizza - hämt av Fantastiske F.

Hemma - borde städa men hamnade framför datorn :)

over and out


Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0