Gris under madrassen

Renovering på hög nivå här nu...river tapeter för fulla muggar. Första gången på ett bra tag som jag har motivationen... känns helt ok faktiskt. Har som mål att va klar nästa fredag, har alltså bara lite drygt en vecka på mig. Kan bli tufft eftersom det är två rum som ska fixas.
Pratade med grannen förut o jag skulle få låna en hög stege av honom ikväll. Har ju liksom typ 3.80 i takhöjd så det räcker inte med en stol precis... Dessutom är jag ju en aning kort i rocken än, har väl inte växt klart än eller nåt :)

Diezel är lite smått nervös, får ju inte gå in i sovrummet o i tvrummet är det fullt med saker som inte brukar va där. Så han ligger på tryggt avstånd i soffan o övervakar allt hans för tillfället lätt röriga matte håller på med... :)

Jag plockade bort allt i sängen också, o gissa vad jag hittade gömt under bäddmadrassen?!! Ett par strumpor med grisar på. Förstod direkt att de tillhörde Lisa Liten :) men varför gömma under madrassen?? :) Diezel äter inte strumpor, jag lovar!

Snart ska jag hoppa in i duschen för att senare möta Malin på stan för fika.

Nej Sara, den vitsen var inge vidare bra... :) Hoppas du trivs på ditt nya jobbelijobbjobb. Snart är det nästa lördag!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har Lisa gris-strumpor? Va säger grisen... i england? Joho... den är vi(t)sst bra...

alla barnen åkte till Thailand utom Kent, han var impoten.
Den är oxå ganska bra :D

2007-10-18 @ 15:10:22
Postat av: Lisa Lisa Lisa

Ja, om man ska sova och gömma sina strumpor - hur många bra ställen finns det att gömma dem? Ja, jag anser iaf att jag kom på ett av de bästa! tss.
Och Diezel äter väl allt? Tror jag!
Snart lördag! :D kisses*

2007-10-18 @ 17:50:27
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0