go morron!

kan inte sova så det är väl lika bra att gå upp då...till Diezels förtret, han är inte riktigt lika pigg som mig. Har legat o trängts i soffan med mig hela natten. Idag ska han till sin gamla husse för att va där hela helgen, skönt för dem att umgås lite.

Kom på att jag måste måla hatthyllan en gång till...snart tebax...

Farligt att börja måla...vill ju måla överallt då!! Alla lister är i desperat behov av målning i min hall! Men det hinner jag faktiskt inte ta nu, de får ve lite rosa på kanterna sen den förra hyresgästen vansinnesfärg... :(
Nu är hatthyllan vit o fin. Ska köpa nya krokar i svart smide att skruva upp, det blir nog snyggt till den svarta o vita tapeten. Nu har jag fyra timmar på mig att bli klar med allting. Sen ska jag iväg till Linda. och imorgon vill jag bara ta det lugnt, inte hålla på o greja en massa.

Bäst att sätta igång... kram

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ser också grymt fram emot morgondagens fest. Lite dålig musik hos Jojjo lär höja partystämningen totales :)
Hörs säkert ikväll. puss, raring*

2007-10-26 @ 10:59:10
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0