Glasögon, jag? Vad då??

Det var en väldigt jobbig men kul dag igår. Buss till Linda o sen shoppa på ÖB o Willys. Hann med Ikea en sväng också, var helt slut sen... Men det var riktigt kul att umgås med linda o Sofie, händer inte alltför ofta...

På bussen till grums satt jag bredvid en gammal tant. När vi kört förbi Vålberg så såg jag en älg vid vägkanten!! Jag skyndade mig att visa för tanten och hennes kommentar var "tror du verkligen det är en älg, jag tycker det ser ut som en häst..." *skämmas till tusen* Jag tror kanske FF har rätt när han tycker att jag ska hälsa på hans vän optikern... men vad då?? Måste man se skillnad på en älg o en häst? Räcker det inte att man ser konturerna?

Grymt ont i magen idag, inte kul alls när det är FEST ikväll!! Och jag har en del kvar att tapetsera också. Måste hinna en sväng till bolaget sen annars blir det torka ikväll o det vore ju katastrof!!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: lisaliten

hav förtröstan! jag såg fel på en älg och en häst senast i torsdags. gudskelov upptäckte jag dock mitt misstag först, och icka hann inte håna mig. well well. lika barn leka bäst! du är som jag! hehe. ses nog ikväll tror jag. puss*

2007-10-27 @ 10:59:47
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0