en spruta i rumpan

Idag är ingen bra dag, i alla fall inte om man heter Diezel. Ska till veterinären o ta en vaccinationsspruta... Brukar gå bra men han blir så grymt stressad o det håller i sig ett tag efteråt också. FF slutar tidigt så han följer med som tur är. Alltid lättare när jag slipper ta bussen med Diezel...

Minnesluckor är aldrig bra. Det händer titt som tätt att jag hittar nummer i min mobil, som jag lagt in men absolut inte kommer ihåg... Samma sak hände nu i lördags. När jag skulle kolla en grej i mobilen igår kväll hittade jag ett nytt nummer. Denna gången var det till en tjej...attans att jag inte minns...kommer väl så småningom kanske. Dumt dumt.

Ska hålla mig ifrån fest till helgen tänkte jag, även fast det är halloween. Ska ju på dop på söndag så då får man va pigg. :)
Nä nu ska jag ut med hundskrället på långpromenix :) Ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Sara

Lilla hunden... klappa honom och berätta att han är jätteduktigt!

Ingen halogen!? Anna, är du ur form???

2007-10-29 @ 14:08:36
Postat av: Anna

Ö, ja det verkar som om formen börjar urarta... :)

2007-10-29 @ 15:04:43
URL: http://kottenanna.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0