det drar liksom...

...bak på mitt ena lår... har lyckats få träningsvärk av att riva tapeter, är det inte för härligt!! Skulle gå långpromenad med Diezel i det fina vädret men fick gå hem efter en liten stund. Kan ju knappt gå... :) Bådar gott inför mitt inköp av stegräknare på torsdag!!!

Fullspäckat schema den här veckan. Måste kolla tåg tills på fredag också, ska ju till metropolen grums då för att hälsa på Linda. När vi ska shoppa lite sen så ska vi kolla in den helt underbara pysselbutiken ute vid plantan. Annas scrapbooking tror jag den heter, där finns det SÅ mycket roligt!!! Kunde nog gå där i timtals om jag hade möjlighet. Har en tendens att bli lite dyrt dock....

Diezel ska på semester i helgen, till sin gamla husse. Kanske fredag till söndag, får se vad det blir. Skönt så slipper han allt stök o allt festfolk här hemma. Och skönt för matte att kunna sova lite på söndag :D

Hörs nog inte förrän imorrn nu, puss puss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0