bomber o granater

En hel dag med Lisa Liten igår var underbart, blir ju så sällan nu ju... :( Men men, när det väl blir så har vi superkul!! Denna gången mest jag tror jag, verkar va ruskigt spännande det här med stegräknare... Måste skaffa en egen så kan vi tävla lite!!!!
Traskade runt på stan en hel eftermiddag utan att köpa ngt alls, en bedrift vad gäller shoppingtokiga mig!! :) Blev bjuden på lunch av Lisa det var mumsigt. På väg in till Kebab House krockade jag i hög fart med vad som verkade en lika stressad tjej som jag... :) hur ofta krockar man med ngn som sedan visar sig va en bekant!!? Kul kul.
Trött i huvet vandrade jag hem för att gå ut med vovsingen, lämnade Lisa o Hanna kvar på stan, de skulle fika i typ tre timmar innan tåget kom...

Ja, gissa vad som hände i lilla kära hemstaden Åmål igår då?? Jo, ett helt vanligt (!) bombhot på Handelsbanken. Vi fick uppdateringar via sms hela dagen *bombgrupp från gbg på väg* *halva stan evakuerad*... osv... Ganska skönt att man själv befinner sig på tryggt avstånd. Men det var bara ngn som ringt från nån telefonkiosk och falsklarmat... men lite spännande var det i vilket fall. Var väl nån uttråkad åmålsbo som ville ha lite kul... :)

Kvällen tillbringades med Fantastiske Fredrik, lagade mat o pratade en massa. Såg på desperata hemmafruar o tog det allmänt lugnt...
Ikväll blir det självklart fotboll!!! :) Får hoppas på vinst igen, gick ju utmärkt förra matchen iaf. Lite tuffare motstånd idag dock men det ska säkert gå bra!!

Fick precis ett dåligt skämt på sms: " 70 sätt att tillfredställa en kvinna: en 69a och en resa till ullared..." jättekul...

Nu väntar diskbaljan!!

Puss  


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du inte hört den vitsen förut? ...och, den ÄR bra... :P

2007-10-18 @ 09:33:43

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0