Total frånvaro av motivation

har tagit fram alla grejer så jag kan sätta igång med tapeterna...igen. Blir ju aldrig klar med detta evighetsarbete. Men motivationen infinner sig tyvärr inte. Och snart hinner jag inte, ska träffa Linda på stan vid halv ett cirkus. Ska kika lite på julskyltningen o så. Underbart väder för det idag!! Strålande sol!!!! Skönt.

Idag ska jag bli bjuden på middag, ugnspannkaka. Det ska bli gottigt. Baka bröd tänkte jag hinna med också. Och besök hos psykologen. Och ringa syster yster.

Kom på en bra plan förut. Ska ju ner till Åmål nästa fredag. Sen ska ev Lisa Liten följa med upp till Karlstad. Idolfinal o mys på kvällen. Umgås o ha skoj hela lördag, och sen FESTA på kvällen!! En underbar önskeplan, hoppas den går i uppfyllelse bara.

Nu ska jag hoppa in i duschen o bli lite snyggare. Om det går. :D

Kommentarer
Postat av: lisa liten

en underbaar önskeplan, som vi båda hoppas på! :) behöver inte bli hetare, du är perfo som du är ;) kisses*

2007-11-27 @ 11:39:02
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0