Tät som en propp

Det blir man faktiskt när man försöker sluta med den attans dumma nässprayen...har så otroligt lätt att bli beroende av den där fulingen.

Middag har nyss intagits, ris och fisk med svampsås. Blev riktigt gott.
Matlådan från igår vart inte så uppskattad... "de där bönorna var ingen favorit precis"... Hmm, bönorna brukar jag kalla för gnochi o de är ruskigt goda. Men alla har vi ju olika smak. Hoppas fisken går ner lite bättre... =)

Har gjort absolut ingenting idag...tittat på "bonde söker fru" och "Grey's" från igår. Då var det ju fotboll som man inte ville missa. Ja, det var väl min dag. Suttit vid datorn ett tag också förstås, vad annars?? =)

Ska snart ringa dig och höra hur det går med dig idag. Hoppas du mår bättre. Tänker på dig. Kram

Ha de

Kommentarer
Postat av: lisa liten

hör av dig när du ringt... vill också veta hur det går. trots noll ork att slå siffrorna och med ett leende prata och vara en god vän, så bryr jag mig faktiskt.

2007-11-22 @ 15:50:45
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0