tårar till tusen

Tänk vad allt kan ändra sig från ena minuten till den andra. Platt fall kallas det. Sån känner jag mig nu. Jag blir så arg att jag tar åt mig. Pratade nyss med min så kallade mor. Blev utskälld för att jag undanhållt sanningen för henne. Men ber syster yster mig om det nu så gör jag det, för hennes skull. För att hon ska må så bra som möjligt. Det är det allra viktigaste. Sen stuntar jag i om mamma blir arg, men jag kan inte låta bli att ta åt mig ändå.... Aarrrgghh!!! Hela världen kretsar inte runt henne!!!! Åååå!!!!



Kommentarer
Postat av: lisa liten

jag blir allvarligt knäpp på... ja. det är väl upp till dines ystersyster vad hon vill ska komma fram? förtroende osv. åh. som sagt. vi bildar egen familj, du o jag. blir fint det!

2007-11-29 @ 18:34:49
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja det vore finfint det!!

2007-11-29 @ 18:43:01
URL: http://kottenanna.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0