som spö i backen

Vaknade till ljudet av regn mot fönstret, underbart...
Har en plan på att må bättre idag. Ska nämligen tvätta hela förmiddagen, och det älskar jag att göra. Är som terapi ungefär :)

Var hos FF en stund igår, han bjöd på varma mackor. Det var gott, och enda maten jag åt igår. Ja, förutom en halv macka till frukost o lite godis till lunch. Han gör faktiskt skäl för sitt namn... Fantastiske Fredrik  tyckte han skulle pigga upp mig lite. Så om jag ville kunde vi åka till Baldersnäs imorgon, på julmarknad. Gissa om jag vill det! Fast kanske inte om det regnar, eller jo. Det vill jag nog ändå.

Sitter här med ett glas vitaminbrus nu och laddar inför promenaden med Diezel. En av få ggr jag önskar att jag inte hade hund. Jag HATAR regn!! Diezel är utlånad i helgen, till Reine o Lina. Det är väl därför det regnar, det gör det i princip alltid när han är där... Stackars.

Ikväll är det Idol, med discotema. Blir kul.

Nu ska jag ut i regnet.

Puss på er

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0