Schäfer eller Husky?

Då var det onsdag o några dar närmre helgen igen. Tycker veckorna går rätt så snabbt nu faktiskt. LÄNGTAR EFTER JULEN!!! Eller iaf tills jag kan börja pynta, är så OTROLIGT sugen!!

Jag tror jag blir smått knäpp på denna stegräknare... I måndags hade jag gått typ 9500 steg innan sista kvällspromenaden. När jag kom in o skulle kolla vad den stod på upptäckte jag att den nollställt sig!!! ARG!! Men jag kom iaf upp i minst 10 000 steg den dan.
Igår vart det bara 3500 steg, hade ont i mina benhinnor! Får det väldigt lätt tyvärr.
Idag stod den på 2700 när jag lyckades nollställa den igen!! ÅÅÅÅ!!!
Men hur lyckas hon med detta undrar ni säkert nu. Jo, det är så att jag har ingen vidare bra balans (fråga de som vet) och jag lyckas alltid gå in i saker. Och då kommer jag väl åt knappen som nollställer...otroligt störande är det iaf!

När jag o Diezel var ute i morse mötte vi en tjej med en liten jack russel. Hon undrade om Diezel var en "äkta" border collie...!!! Hon tyckte det såg ot som om han hade lite schäfer eller möjligen husky i sig... Min lilla älskling ser INTE ut som nån blandras!! Visst är han lite mager...och svansen ser väl mest ut som en polarhunds men ändå... :) Lovar att det är en Border!!

     

Nu är det duschen som gäller o sen till pysselbutik med Linda. Tänkte jag skulle få lite inspiration till årets julkort.
har pratat med Lisa Liten nu så duschen får uppsökas lite senare...hinner inte nu!!

Kram kram

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0