nu ska här gås!!

Har äntligen skaffat mig en stegräknare!! Ska bli intressant att se hur många steg jag går en vanlig dag, fast idag blir det ju bara halv dag...



"Läs igenom hela bruksanvisningen före användning och spara den sedan för framtida bruk"
Ja visst, säkert att Anna läser en bruksanvisning FÖRST...nä jag är av typen "pröva tusen ggr tills jag fattar" utan bruksanvisning!!
Fick lite skäll på grund av detta i somras. Jag tyckte det gick lika bra att skruva ihop ikeamöbler utan bruksanvisning. Men efter att ha satt benen till en köksstol bak o fram (!!) hade jag inte längre förtroendet att jobba utan papper... Undrar varför... :)

vet ni förresten vad stegräknare heter på norska? "skritteller" så, nu har ni lärt er nåt nytt idag också.

*pillar* funkar ju inte detta ju..... *pillar ännu mer* hmm, kanske ska kolla lite på det där pappret ändå så den inte pajar...

Kommentarer
Postat av: lisa liten

ASAKLITT!!! MOAHAHAHA! :)

2007-11-02 @ 17:30:03
URL: http://lisatherese.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej Anna!
Undrar hur din stegräknare fungerar? Är den bra eller ska man satsa på en dyrare variant?

2007-12-14 @ 11:41:28

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0