humöret på topp...not!!

Ingen bra dag idag...humöret är inte på topp precis. Skulle ha varit till grums idag, jag o Diezel skulle hälsa på Linda o Sofie. Men det får vi ta en annan gång...synd för jag hade verkligen sett fram emot det. Men men, vad är en bal på slottet...

Prövade en ny grej till frukost idag, eller ja, ny är den väl inte men iaf för mig. Kycklingleverpastej med paprika...var väl så där gott. Helt ok men jag har ju smakat bättre... Tacka vet ja havregrynsgröt, det slår det mesta!! :)

Hoppas nu på att det blir fint väder i helgen, då ska vi försöka ta oss ur i skogen en sväng. Fika o kanske lägga några spår till Diezel. Det var länge sen sist nu, o han gillar verkligen att spåra. Jag borde träna mer över huvud taget med honom, har blivit lite dåligt med det det sista tyvärr.
Igår fick han en knäpp när jag skulle in på konsum. Som vanligt sätter jag honom utanför, han är väldig duktig med det. Men nu började han hoppa o studsa på mig!! Som om han trodde att jag inte skulle komma tillbaka, då hade jag lite dåligt smavete som lämnade honom där. Det finns ju faktiskt folk som tar hundar när de står bundna så där. Och jag hatar när barn eller andra går fram till Diezel när han står bunden. Visst, han är snäll o skulle aldrig göra ngt, men han gillar det inte alls... Tur det inte är ofta han står bunden då iaf.

När jag fyllde tant i somras fick jag bl a ett presentkort på ansiktsbehandling. Eftersom jag inte gillar när andra tar i mitt ansikte kunde jag byta det till ngt annat. Först tänkte jag ta vanlig massage, men kom på en ännu bättre grej nu. Spa behandling för händerna!! Å vad det ska bli skönt!!! Handmassage, peeling o massa sköna saker. I hela 75 minuter, underbart!!! :) Ska boka in en tid här snart tänkte jag.

Puss på er

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0