härifrån till dit

Hur kommer det sig att glögg är så gott? Och varför dricker man det bara vid jul?? Samma sak med julmust!! Fast det dricker man vid påsk också som tur är. Men då är det nån idiot som ändrat alla etiketter så det står påskmust på dem... Dumt!!

Myser lite med smaken hjortron nu. Gott. Väntar på att min matlust ska infinna sig. Får väl äta ändå men det är liksom inte samma sak... Senare idag blir det korvgryta med FF. Matlåda ska göras också. Så han blir glad. :)

Hel... också!!! Glögg kan va väldigt väldigt varmt. Tror jag typ brände tungan av mig härnu. Inte bra alls det. Attans masar!!!

Jag ska ju ha fest den 8e. Hade funderat på att bara släppa in tjejer för ovanlighetens skull. Men den idén har tydligen redan ratats... Ja ja, jag får väl se hur jag gör. Är ju ett tag kvar.

Min andra syster har nu också skaffat sig blogg, så trevligt.
www.wides.blogg.se
Om ni vill kika...

Om ni inte redan märkt det så är det KALLT ute idag. Lite som på vintern fast ändå inte.

Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: wise & wide

du, det är inget jävla www i bloggadressen!!! :P enbart http:// serru. ordna, och återkom.
för övrigt anser den förste av de två undertecknade att hjortron inte är gott. blåbärsglögg vill jag ha. var kan detta finnas måntro?
hm. pojkar pojkar och lindsay! :D pusses*

2007-11-15 @ 17:32:14

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0