Blod eller stärkelse?

Kom precis in från en underbart skön promenad. Jag o Diezel var väl ute i ungefär en timma eller så, och på vägen hem började det snöa!! :) Härligt! Träffade FF en sväng också, i sin snygga uniform :).
Nu sitter man här med rosiga o kalla kinder, längtar faktiskt efter vintern nu. Så man kan göra lite snöänglar o så.

Pratade med mamma förut, har kommit på vad jag ska ge lillebror i julklapp. Det är bra.
Och igår pratade jag med pappa, det var ju fars dag. Han tyckte jag skulle komma ner ett tag o hälsa på. De har ju flyttat till hus nu. Får jag planera in här framöver...

Har diskat också, skönt att få det gjort. Inte kul att komma hem efter en helg borta o se en stoor disk!! Blä! Men men, nu är den borta iaf. Ska snart börja med maten också.
Blodpudding eller potatissoppa, vad tycker ni??

Kram

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0