bäbis i koppel

Lyckades somna om en stund i morse...men var då urtrött när jag skulle gå upp vid nio. Hade vart bättre om jag stannat uppe då vid fyra!!
Har nu precis kommit ur duschen och laddar inför promenaden med Diezelbäbisen. Inte minus ute idag iaf.

Sara, min Sara, vart har du tagit vägen?? Har inte hört nåt från dig på urlänge nu! Hoppas allt är bra o att du trivs på nya jobbet. Eller ja, det är väl inte så nytt längre men ändå :) Jag får väl snart masa mig ner till er allihopas!

Nä nu blir det kängor, jacka o vantar på. Måste skaffa mig en mössa o en ny halsduk. Hittar inte min som jag hade förra vintern, den var ju så goooo!

Ha en bra dag allihopas nu! Och lämna gärna ett avtryck när ni har läst, jag vet att ni är många ;)

Pusselipuss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0