Äcklig frukost

Öppnade skafferiet - inget bröd.
Öppnade kylen - ingen mjölk - alltså ingen gröt.
Gå till affären? Nej det fanns ingen ork.
Detta innebar - gå hungrig eller ät kladdkaka. Till frukost!!
Det var inte speciellt gott. Riktigt äckligt.
Så jag kastade hela kladdkakan, av avsmak.
Stackars Fredrik, fick inte ens smaka på den...

Jaha, vad göra idag då? Ja ryggen är lite bättre faktiskt, men väntar ändå tills imorgon med tapeterna.
Ska iväg o handla present sen, vilket innebär en tur till Bergvik. Ska bli trevligt.
Sen får jag nattligt sällskap. Också rätt trevligt om jag får säga. :)
Borde dammsuga. Diska. Kanske skulle dra upp persiennerna också. FF hade åkt förbi här förut o undrade om jag sov fortfarande. Nä, men jag har inte haft motivationen att dra upp dem bara...
Blåsa o platta håret är nästa projekt tänkte jag.

Vill åka till Åmål nån dag o hälsa på. Blir långt mellan gångerna härnu. Kan ju inte vänta tills den 8e dec innan jag får träffa mina åmålitvänner... Då är det nämligen fest. Hos mig. Ska bli riktigt kul!!

Puss på er

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0