Vem har smittat mig??!!

Ååååå säger jag bara!! Klockan är ett och jag kan inte sova. Jag har svinont i halsen, kan inte svälja o är alldeles svullen i mandlarna... Bläää!! Försöker få ner lite honungsvatten för att lindra lite men det verkar inte hjälpa!
Vem är det som vill mig så här ont egentligen?? Jag som hade sett fram emot en trevlig helg, känns rätt så avlägset just nu. Ska ju till Åmål på fredag, ha fest på lördag o mysa hela helgen utan hunden...
Varför kan jag aldrig bli helt frisk? Jag har hostat sen slutet av augusti, haft en urlångdragen förkylning. Kändes precis som jag var på bättringsvägen, och så kommer detta!!! VEM HAR SMITTAT MIG???!!! Längtar tills apoteket öppnar, det är bara o hoppas på att de har nån mirakelmedicin för halsen!

På tal om nåt annat så beställde jag lite filmer under kvällen. Kunde inte hålla mig ifrån Lilla huset på prärien-boxen! Hela säsong ett. Nästa box släpps under våren nån gång tror jag. Dessutom köpte jag Astrid Lindgrens jul och Linus på linjen. Han är ju så otroligt cool!!! Fanns tre olika, jag köpte den första. Sen beställde jag lite julklappar också. :)









Håll tummarna nu att jag kan somna, men känner jag mig själv rätt så sitter jag väl här framför datorn ett bra tag först... Fy vad det gör oooont i halsen!!!!!!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0