tarm som är blind??

Lördagskvällen blev lyckad, kul med spel o gott med vin!! Får göras om snart tycker jag!!

Så då var det dags för årets sista fest då, och det blir ju i Vålberg som vanligt. KUL!! :) Var nere på stan förut o fixade presenter till paketleken, vill ha mina egna!!
Har haft grymt ont i magen sen igår morse...pratade med sjukvårdsupplysningen nyss o hon trodde det kunde vara blindtarmsinflammation. Men jag kunde avvakta ett tag, för jag är ju ändå pigg o kan va uppe o gå o så. Och en fest vill man ju inte missa!!!
Diezel kommer få en rolig kväll också, Paulins vovve löper så det blir nog lattjo lajban... :)

Ja ja, ni får ha en riktigt trevlig kväll o ett gott nytt nu då.
Så höres vi nästa år! :)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Karin

gott nytt år:)

2007-12-31 @ 15:04:38
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Lisa

men älskling, har du blindtarmsont kan det väl absolut inte vara bra att dricke sprit?

saknas! ringer sen. puss

2007-12-31 @ 16:37:08
URL: http://lisatherese.blogg.se/

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0