tankar

Mycket i mina tankar härnu... Pratade precis med syster yster, skönt för dig att komma hem imorgon. Om så bara för en natt. Och attans masar att de får in nåt sånt där!! Kunde ju tro att det skulle va tätt där liksom. Ja det var iaf starkt gjort av dig tycker jag. Stå på dig!! Älskar dig det vet du!

Tom kväll i soffan utan älsklingen. Pälsansiktet har dock hållt mig nära sällskap, har typ legat i knät hela kvällen. Har både skrattat, nästan gråtit o gömt mig bakom kudden till de otroliga bönnera!! Anders o Isabell är ju bara för söööta, verkar som det perfekta paret verkligen. Och tänk att få åka till Island! Avundsjuk till tusen härnu...

Råkade se lite på det sista avsnittet av Top Model också, inget jag sett på förut. Tycker det är knepigt att någon som inte alls ser bra ut i "verkligheten" kan se så ruskigt bra ut på bild... Fel tjej vann iaf enligt mig.

Det var inte mycket på min att-göra-lista som jag hann med idag. Får ta en del imorgon. Paulin kommer inte, jag har alldeles för mkt att göra ändå. Så vi tar ett nytt försök på måndag.

Nu ska jag ut med vovsen o sen i säng är det tänkt.

Pusselipuss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0