spänning...och total tomhet

Jösses!!!! Vad Prison Break är spännande!! Jobbigt att behöva vänta en vecka mellan varje avsnitt. Fast det är härligt att ha något att se fram emot iaf.

På festen i lördags pratades det bla om serier. Jag sa att njae, jag följer inte så mycket. Endast Grey's Anatomy kan jag absolut inte missa. Och Prison Break förstås. Ja, och så ser jag ju på de desperata hemmafruarna...bonde söker fru brukar också ingå i veckans tv-tittande...Ugly Betty inte helt fel...Idol inte att förglömma...  Ja så där fortsatte det. Insåg till slut att jag ser rätt så mkt på tv-serier ändå!! :) Men nåt måste man ju hitta på...

Lite smått abstinens härnu igen också...verkar som vi får tag i den där saken på ett ordentligt sätt!! Så här kan det ju inte fortsätta... det blir ju ruskigt tråkigt faktiskt!! Liksom tomt på den där goa känslan...

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0