önsketanke

Julkänslan vill inte infinna sig...trots lite pyssel o pynt. Antar att det beror på vädret, regn regn o åter regn!! Inte precis det man vill ha i december. Hoppas iaf att vi får en vit jul. Det känns som om det alltid var snö på jul när man var liten...eller är det bara en önsketanke att det var så kanske?? Inte vet jag.

Idag var jag hos psykologen, sista besöket faktiskt. Hon ska va mammaledig och pga långa köer får jag ingen ny psykolog. Men jag har ju gått hos henne i nästan ett år nu, så jag borde ju rimligtvis må bättre nu.
Faktiskt, de senaste två veckorna, har jag mått grymt bra!! Underbart!

Pratade med syster förut, hon får antagligen komma hem nästa vecka. Skönt. Då är hon iaf 10 mil närmre... :)
Men vi kommer säkert inte ses förrän på juldagen då hon, pappa o familj kommer upp till mig.
Jag ska ju fira julafton med FF i år. :) Känns bra, riktigt bra.

Choklad- och hallonmarmeladIkväll ska jag försöka komma ihåg att se "Leilas jul", har tyvärr missat det två första avsnitten. Hon är ju helt otrolig, jag får sån inspiration av att se på henne. Inte bara maten hon gör, utan hela hon - smink, kläder o inredning i kök, porslin osv...
Såg ett recept av henne på nätet förut som jag tänkte testa. Marmelad av hallon och choklad, låter det inte smaskigt!!


Kommentarer
Postat av: Karin

ja det var roligt:)

2007-12-05 @ 16:12:34
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Karolin

Tack Anna, glad jag blir!
Å du, det var mycket mer snö när man var liten.
Vart har den tagit vägen liksom??

2007-12-05 @ 17:37:13
URL: http://babybabylicious.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0