Laddar inför fest härnu

Ja då var det lördag o dags för fest. Äntligen!! Det var verkligen på tiden!! Tjejfest hos Ninette står på agendan o det ska bli super, super gånger två :)
Har hällt upp första flaskan av min alldeles egna glögg, tänkte ta med en till Ninette sen. Den blev minst lika god som vanligt, om möjligt kanske lite starkare. Men det är ju bara positivt. :D

Hade tänkt locka håret men på grund av det hemska regnet tror jag att jag skippar det, lär ju rakna direkt annars ändå... tråkigt...

Och tack du underbara man som ordnar listan åt mig i tid och otid, säg bara till när du vill ha hjälp av med ngt. :)

Nej, nu är det duschen nästa o sen en djupdykning i garderoben. Får se om jag hittar nån gammal trasa...

Trevlig kväll!! Det ska iaf jag ha!
Puss

Hoppas på att du hade en bra dag idag, och att det kändes bra att komma hem en sväng. Ringer dig imorgon. Älskar dig!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0