irriterande telefonsamtal!!

Efter en långdragen morgon i sängen, kom inte upp förrän elva, var det gott med frukost!
Har ringt både på mobil o vanliga telefonen två nätter i rad nu, jag blir SÅ irriterad. Vid tre brukar man vanligtvis sova men det verkar vissa inte förstå. Inte för att jag hade svarat om det var tidigare heller, var inte nån jag ville prata med om man kan säga så...

Idag var jag ner till stan en sväng igen, syrran o Joel var uppe o handlade. Kul att träffa dem igen.
Var inne på bolaget i rätt tid iaf, en liten stund senare var det 50 m kö utanför!! Med vakter o allt... Gôtt att man slapp det!

Ikväll blir det vin, kex o ost. Och förhoppningsvis nåt kul spel. Oscar o Ninette kommer hit, det ska bli supermysigt!!

Nyduschad o go ska jag nu ge mig på disken. Sen blir det hemmagjorda hamburgare. Mumma!! :)

Ha de!!

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0