idag...

hittade den här, och kände för att plita ner den innan jag somnar...

Dagens humör: mycket pendlande - från rosenrasande till kär o trött :)
Dagens mående: huvudvärk o allergi tyvärr...
Dagens borde: bokat om tiden i tvättstugan men det glömde jag, o nu orkar jag inte gå ner...
Dagens frisyr: uppsatt lugg typ
Dagens klädsel: jeans, linne o grå tunika
Dagens materiella vill ha: en bil!!
Dagens längtan: snöööö!
Dagens fundering: varför kommer bara tomten en gång om året??
Dagens beroende: Amanda Jenssen
Dagens tråkigaste: att showen med Magnus Betnér bara höll på i en timma
Dagens tidning: Illustrerad vetenskap (!)
Dagens mat: ris o kycklinggryta

natti igen ;)

Kommentarer
Postat av: tilda

:)

2007-12-21 @ 17:20:23
URL: http://aouch.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0