huvudvärk o ömma ben...

...det var resultatet efter två timmar på stan idag. Inge vidare kul precis. Roligt var det iaf att träffa Linda igen, hon fick en flaska av min egna glögg. :) Sofie fyllde ju 4 igår så jag skickade med en liten present också.
Fredrik ska ner på stan o handla julklappar nu, så jag såg till att va hemma innan han skulle ner. Jag vill ju inte veta vad jag får...fast jag hoppas på att det blir det jag önskat mig så klart. :D

Ska städa upp lite o diska nu, och sen laga middag. Det blir potatis med renskavsgryta idag. Med kantareller!!! Mumma det! Hoppas FF gillar det också för det blir matlåda tills imorgon med.

Herr Ipren o en stund på sängen nu, sen städning!!

Puss på er

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0