framme!!

Tågresan gick bra, grymt mkt folk bara...
Väl framme så fick man ju väcka liten lisa. Jojjo var uppe iaf, de är ju kombos nu... :)
Lisa hade ju tappat sitt leg för ett bra tag sen. Förra gången det var borta hittade hon det till slut i jackfickan. Och inte var det bättre den här gången heller...hon hittade det i uppviket på jeansen!!! Hmm... Jag säger inget så har jag inget sagt...

Jojjo på jobb o lisa i dusch...och jag framför datorn...det är kul i åmål!! :)
Snart blir det vandring på stan, kanske kan hitta lite klappar. Hoppas på att få sällskap av emelie till kebaben också. Trevligt trevligt.

Är lite orolig inför morgondagen. Vill så gärna festa. Men har lovat mig själv att känner jag mig det allra minsta dålig så ska jag stanna hemma. Eftersom jag inte har Diezel förrän på måndag kväll så har ju verkligen chans att ta det lugnt o kurera mig... Men en fest är ju alltid en fest iofs. Ja ja, vi får väl se vad som händer.

Har ätit två av de berömda volangkakorna nu, och om jag får säga så så är det ju helt vanliga peppisar. Fast de har iofs en liten kant runt sig så ja, kanske det kan se ut som en liten volang...men bara kanske.

Puss puss

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0