den står än!!

Har satt i ljus och klätt granen och den står fortfarande upp!!
Nådde inte att sätta på stjärnan, trots sittpuff på stol, så jag knipsade av toppen lite... :) Syns inte alls... Men stjärnan sitter där nu iaf. Änglahåret som jag har till glitter är typ över hela lägenheten nu. Och då fastän inte Diezel är hemma!! Tänk hur det ska se ut när han är o nosar överallt.
Och jag vet någon som sa att den här granen inte skulle barra, denne någon lovade även att städa OM den barrade. Jag kan ju lugnt säga att jag hade rätt, DEN BARRAR!!!

Ikväll är det middag hos Fredriks far, det ska bli trevligt. Ska väl snart in i duschen hade jag tänkt. Ev locka håret om jag har ork.

Tänk att man försöker anstränga sig hela tiden o göra alla till lags, ändå verkar det inte räcka för vissa... Det ska alltid komma från mitt håll, inget får man tillbaka. Kallas det bra familjerelation??!! Hmm, man kan ju fundera. Jag ska inte låta detta påverka min jul alltför mkt iaf. Jag ska ta tillvara på mitt goda humör och umgås med de jag mår bra av att va med.
Saknar dock mina älskade syskon. Ingen jul är sig lik utan dem. pappa med familj kommer upp på juldan, det värmer oerhört!!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lina,Fredrik & Ninni

Tack, hoppas er dag har varit lika bra som vår!

Passar också på att önska er en GOD JUL!!

2007-12-22 @ 21:33:03

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0