Balans och fårskallar

Jag som varit så duktig den senaste veckan o inte använt nåt nässpray alls... Ja då skulle jag ju gå o bli förkyld igen!!! Attans masar också!! Sov otroligt dåligt inatt. Snarkade tydligen o blev då petad på ett antal ggr o kunde sen inte somna om!! Grr... Morgonen tillbringades framför tvn, med låg volym så inte björnen skulle vakna. Björnen var på lite mindre bra humör igår kväll o då är det bäst att låta björnen sova. :)

Hjälp vad gårdagen gick snabbt då, vad hände egentligen??!!
Jättekul att träffa Jojjo, Lisa o Emelie igen. Alldeles för sällan... Jojjo hade en rolig boll som man skulle försöka hålla balansen på. En stooor boll, minns inte vad den hette. Men med min dåliga balans kan ni ju bara list ut hur det gick? Ja, jag gav iaf Jojjo o Lisa nåt att skratta åt...

Det skulle provas jeans också, jag var smakråd. In i affären kom en lite äldre herre...

-Hej, sa gubben.
-Hej, kan jag hjälpa dig med nåt, sa expediten.
-Ja, jag köpte en kavaj här men den var för stor.
-Ok, så nu vill du pröva en mindre storlek då?
-Nej, jag vill ha en annan färg.....

Men hallå!!! Varför ens bry sig om att säga att den var för stor om du bara ville ha en annan färg!! Jösses säger jag bara.

När man är i Åmål måste man ju bara äta riktig kebab! Det var underbart gott! trevligt sällskap också med syster o lisa liten. Jojjo svek oss, skulle äta hos nån diskare i skogen eller nåt. :D
Såg några får i ett skyltfönster också, trodde jag. Jag blev verkligen utskrattad för det var tydligen grisar... Men kollar man snabbt så ser det faktiskt ut som två får som sitter vid en sjö. Två får på varje tårta alltså... Eller vad tycker ni?? :)


Fika på mysigt kafé hanns också med, men helt plötsligt var klockan dags-att-gå-till-tåget.
Lina skulle ta följe med mig upp till sin far så henne hämtade jag först. Hon o hennes mor passade mormorns hund, o jösses så SÖÖÖT!!! En elva veckors Golden, kan ni tänka er vad gooo!! :)
Tågresan hem gick bra, trevligt att umgås lite med Lina. Det är alldeles förs ällan faktiskt.

Kvällen bjöd på tacos o Idol-final. Tyvärr vann inte Amanda men Marie är ju bra också. Kul faktiskt att det var så jämnt emellan dem ändå...

Idag blir det hemmamys hela dan. FF är på jobbfest hela dan o kvällen... Och inte ens Diezel är hemma, han ska ju va borta tills på måndag kväll...

Puss på er 

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0