Bakom kulissen på Stadium

Å vad trött jag blir... Köpte clementiner igår på konsum. Nu efter frukosten var jag jättesugen på att ta ett par stycken. Skalade fem stycken innan jag tröttnade, de var ju torra allihopa!! Bara att kasta...och suget kvarstår. Förjud torra clementiner!!!!

Igår var jag o FF på Stadium för att kolla in lite julklappar. Han skulle kolla på skor också...inte alla gånger man får pröva skor bakom kulisserna! :) Hittade ett par snygga. Nya träningsbyxor står på önskelistan så det kikade vi på lite också.
FF skulle fixa mat så det blev kycklingrulle, mums! Pepparkakssandwich till efterrätt.

Idag är det mycket som ska fixas.
Baka tekakor.
Göra klart julkorten o posta dem.
Slå in julklappar.
Gå till biblioteket.
Göra pepparkaksdeg tills imorgon.
Ringa Relax.
Städa o diska.
Rita mallar till pepparkakshus.
Röja i sovrummet.
Fixa grejer till förrådet...

Listan kan göras mycket längre men jag tror det får räcka så, för tillfället iaf.

Kommentarer

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0