aaaarrgghhh!!!!

åååå!!! Jag blir så irriterad när jag inte kan fixa allting själv! Jag hatar att va beroende av andras hjälp! Resårmadrasserna skulle sättas i sängramen, och det är INTE lätt att göra ensam.
Men enträgen vinner!! Efter en halvtimmas svett och svordomar ligger nu madrasserna på sin plats. Knäckte ryggen men det var det värt, jag klarade det ju själv!! :)

Var på stan i kylan igår o fixade ett par julklappar till, nu är det bara några kvar till FF. Vi var på bergvik en sväng också, tog vägen om McDonalds när vi skulle hem. Det har blivit alldeles för mkt skräpmat nu det sista. Idag blir det egna köttbullar o potatis. Eller pannbiff, har inte riktigt bestämt mig än...

Pratade med Paulin förut, vi diskuterade nyår. Vi står ju för kockandet i år, ska bli jättekul!! Ska försöka förbereda så mkt som möjligt innan så vi slipper stå vid spisen in i det sista. Men mkt planering är det...

Hade bestämt mig för att storstäda idag, får väl se vad jag orkar nu när ryggen pajade... I morgon kommer ju julgranen så då ska allt va klart. Måste boka om spamanikyren imorgon också, hinner tyvärr inte... hade ju sett fram emot det. men men, det kommer fler tillfällen till det.

Fick upp krokar på den nymålade hatthyllan igår också, skönt. Nu är det bara mattan som fattas, o lite tavlor, sen är iaf hallen fit for fight!

Nä ni, nu blir det promenad!

"Det är så synd att du är så söt..."

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Ja liiiite enerveradne...

2007-12-19 @ 19:34:11
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Säg din mening här:

Kallas för:
Kom ihåg mig?

Din mail: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?:

Dina krumelurer:

Trackback
RSS 2.0